
Στο Πρόγραμμα αυτό επιχειρείται μια καταρχήν θεωρητική προσέγγιση της ανάπτυξης των μαθησιακών δεξιοτήτων των παιδιών και των ατόμων με σύνδρομο Down.
Οι συναντήσεις πραγματοποιούνται ανά 15-20 μέρες και η θεματολογία είναι η εξής:
- Πρώτη ανάγνωση και γραφή
- Ενίσχυση της κατανόησης (για παιδιά που έχουν αναπτύξει τη ανάγνωση και τη γραφή, αλλά χρειάζονται βοήθεια για να γίνουν αυτόνομοι αναγνώστες).
Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού σχεδιάζονται:
- Η "μετεγγραφή" κλασικών λογοτεχνικών κειμένων
- Η οργάνωση λέσχης "φιλαναγνωσίας" με παιδιά - αναγνώστες με σύνδρομο Down
- Εργαστήρι "ζωντανής" γλώσσας για παιδιά-άτομα με σύνδρομο Down